Christian i Bangladesh

Personlig blog fra Bangladesh

mandag den 29. juni 2009

Sommerferie og slangebid

Det er blevet sommerferie på LAMB Skole og jeg har ryddet op.
På billedet kan man se en af de ting jeg fandt lige udenfor mit soveværelse, inde på verandaen.
Jeg håber ikke dens ejermand stadig bor her hos mig, men det kan jo også være at den ikke var giftig.Det er ikke ofte vi hører om slanger, men for et par uger siden døde en tiårig dreng fra nabolandsbyen efter at være blevet bidt af en slange. Han var blevet behandlet af den lokale 'naturlæge' men da behandlingen så ud til at virke blev båndet om armen løsnet; naboerne fortæller at han derefter hurtigt fik det dårligt igen og at det var fordi han drak vand.
Da han kom til os på sygehuset var det for sent. Vi har brug for stærkere medicin, læs eventuelt mere om farer og behovet for beskærmelse her. Artiklen er på engelsk.

Ingen kommentarer: